nerwica eklezjogenna nerwica eklezjogenna
36
BLOG

Dostąpiłem skasowania notki - mój pierwszy raz

nerwica eklezjogenna nerwica eklezjogenna Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Tekst - mówiąc górnolotnie, bo to satyra polityczna była - był o normach etycznych w polityce. Czyli o braku norm. Miał tytuł: 'Ogłoszenie drobne - sprzedam się Diabłu' i pewnie był na tyle kiepską satyrą, iż nie spodobał się miejscowej cenzurze. Powodem mogło być: naruszenie dóbr osobistych -taką przynajmniej argumentację otrzymałem od Ephorosa. Argumentację nie popartą jednak żadnymi wyjaśnieniami.

Liczę na wyjaśnienie jakie normy etyczne przekroczyłem. Owszem, chciałbym teraz się poczuć jak przystrzyżony majowy trawnik. Ale nie kosą, bo to starodawne i źle kojarzące się utensylium. Zresztą zapowiedź mocniejszego cięcia też otrzymałem w przypadku prób wklejania inkryminowanej notki - więc czując kosę nad sobą gotów jestem dokonać 'przeredagowania' fragmentów naruszajacych dobra osobiste.Niestety, jestem jak ten ślepiec we mgle. Nie wiem czym zgrzeszyłem.

Ja tylko pytam... Zakładając w dobrej wierze, że racja jest po stronie cenzorów.

Bóg to za mało

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości