nerwica eklezjogenna nerwica eklezjogenna
38
BLOG

WOJNY ZE ŚWIATEM

nerwica eklezjogenna nerwica eklezjogenna Rozmaitości Obserwuj notkę 6

Jest wesoło a bedzie jeszcze weselej. Na razie tylko pospolite zamachy, spiski, piski, pisy i ruskie. Ale ruskie akurat zaszły nas z innej strony i nawet nikt sie nie zorientował - tak wszyscy byli zajęci ruskimi, że mało kto zauważył jak nas naprawdę nie kochają. Kliczko. Wszystko wiadomo? Pewnie, że wiadomo, ale rzecz w tym, że nie wiadomo dlaczego nie dane nam będzie patrzeć jak Polska dostaje po mordzie od człowieka Putina.

Na obrazku wygląda to tak;

Witalij Kliczko i Albert Sosnowski

Duży i mały. To raz. Uczciwe? Zawsze tak było. czyli tak, uczciwe. Niech więc red. Terlikowski nie powtarza banałów, że ktoś chce inaczej. Uczciwie jest, tak jak  zawsze było.

Transmisji nie będzie to dwa. Uczciwe?

Tak, abonament płacą tylko mohery, a one napier*a**ją sie parasolami, więc Albert im wisi. Ich patriotyzm pozwoli zbić mniejszego na zdjęciu przez Rusa. Do patrotyzmu moherów nic nie mam, zresztą co mam mieć jak kontakt mam z nimi tylko przez ich program satyryczny - nawiasem najlepszy od PRLu - Radio jak Maryja. Słucham niekiedy jak mi smutno. A sam boks mnie wzbudza, tylko jak walczą Wielcy Mistrzowie, bo z męskich rzeczy podobnych do bicia, bardziej kocham Toshihiko Kogę.Toshihiko Toshihiko Koga...Kogę... poezja! Tym sobie, nawiasem mówiąc, leczę kompleks pwilkina, który mam od dzisiaj przez @Ochlapczycę,  A który to p.wilkin - jakimś zbiegiem okoliczności - jako jedyny z prawaków na blogasku Janiny Jankowskiejopieprzył innego prawaka, by świra nerwicę traktować też jak ludzia. Niby normalne a nienormalne.

No więc dziękuję Ochłapczycy za obdarzeniem mnie chwilą zadumy - serio. I chciałbym przypomnieć, że tematem tego posta jest to, iż Ruskie nie tylko nas zbiją, ale zbiją nas nie wiadomo kiedy - bo WIDZIEĆ! nie będziemy. W TVP1 leci teraz serial Solidarni. I pewnie poleci do wyboru Komorowskiego.

************************************************************************************************************************

Uaktualnienie 07 05 2010 godz. 01:11

Jacek Jarecki słusznie zwrócił mi uwagę, że Kliczko nie jest Rosjaninem. Na boksie się nie znam , a ci wszyscy ruscy,  radzieccy, Stalin,  ZSRR... -  gmatwane ciągle jest przez historię.

 

 

 

Bóg to za mało

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości